Tuesday 7 August 2012

KENAPA SAYA PILIH PREMIUM BEAUTIFUL


Ramai orang ingat pakai PB ni nak kurus je...

Kurus kering tak ada shape badan pun tak guna jugak...
Orang kurus sangat kadang-kadang menyebabkan penampilan diri tidak menarik dan sukar untuk berfesyen.
Lihat gambar dibawah, muka cun melecun pun jika badan kurus kering akan merosakkan penampilan diri jugak.
(sorry la pada yang dah kurus mmg tak boleh menambah berat badan, ini bukan ditujukan pada anda - ni untuk mereka yg bersaiz besar sket tapi terlalu obses nak kurus kering)
Sebenarnya PREMIUM BEAUTIFUL ini 
70% adalah untuk kesihatan dan  30% untuk kecantikan

70% KESIHATAN + 30% KECANTIKAN 
=  100% KEYAKINAN 

Kali ni saya nak cerita 30% kecantikan dulu

Ramai yang pakai PB ni bukan untuk kurus semata-mata yang penting tak ada lemak-lemak terkeluar dan terbonjol sana sini..kalau dapat kurus or turun berat badan yang banyak kira bonus la tu..

Sorry to say la kadang-kadang ada pulak yang bertanya
"ko mengandung ke dah berapa bulan"
mak ai malunya...

dan kadang-kadang
dah pakai baju besar dah sekali ditiup angin....aduhhh

mana nak letak muka kecuali pada orang tak ada perasaan la kan

cakap tanpa bukti pun tak guna jugak kan 
so sini saya tunjukkan hasil daripada pemakaian PB
(tq pinjamkan gambar pada rakan-rakan bisness)


ni lagi best kesan serta merta...

Itu la antara salah satu sebab saya memilih untuk memakai Premium Beautiful bukan nak kurus kering tapi untuk kesihatan dan kecantikan seterusnya mendapat keyakinan diri yang tak ternilai...

Terima kasih kepada sahabat baik saya a.k.a mentor saya dalam bisness ini SCDM

Kepada rakan-rakan diluar yang ingin mendapatkan 100% keyakinan diri

Boleh contact saya
InsyaAllah saya akan bantu anda

Norhayati
013-9599402

Berminat Call/sms 013-9420244/013-9599402

No comments:

Post a Comment